Zasady postępowania rekrutacyjnego do Warszawskiej Akcji „Zima w Mieście” 2024
Wypoczynek dzieci i młodzieży w ramach Warszawskiej Akcji „Zima w Mieście” zwanej dalej Akcją, organizowany w Feryjnych Placówkach Edukacyjnych zwanych dalej FPE w roku szkolnym 2023/2024 prowadzony jest zgodnie z art. 92a – 92t ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r. poz. 2230) oraz rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452).
Nabór dzieci i młodzieży do Akcji jest prowadzony na podstawie zarządzenia nr 1875/2019 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 20 grudnia 2019 r. w sprawie zasad realizacji Warszawskiej Akcji „Lato/Zima w Mieście”.
W przypadku braku numeru PESEL rodzice/opiekunowie prawni kandydata udają się do FPE
w celu uzyskania identyfikatora – loginu, który umożliwi zarejestrowanie dziecka
w elektronicznym systemie zgłoszeń. Wielokrotne zalogowanie tego samego kandydata przy użyciu różnych loginów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie do Akcji.
Rekrutacja na wolne miejsca
11.01.2024 r. godzina 08:00 (czwartek) |
Zapisy na wolne miejsca w godzinach ustalonych w danej szkole/placówce. Rodzic/opiekun prawny zgłasza chęć udziału dziecka w Akcji w szkole/placówce dysponującej wolnymi miejscami. Decyzję o przyjęciu do Akcji podejmuje organizator wypoczynku. |
04-855 Warszawa
ul. Bajkowa 17/21